Via partner

Ondernemerschap in de praktijk - Marketingplan voor ondernemers in het MKB , Marteyn Roes Serie: Ondernemerschap In De Praktijk

Artikelnummer: 9789001820671
Artikel 16 van 17
€ 19,00 (inclusief btw)
Overzicht

KLIK HIER OM TE BESTELLEN VIA PARTNER

Marketingplan voor ondernemers in het MKB 2e druk is een boek van Marteyn Roes uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001820671

Een marketingplan schrijven voor het MKB vraagt om een pragmatische benadering. Aan de hand van stappenplannen, checklists en een website leggen de auteurs uit hoe je een marketingplan schrijft. Korte theoretische inleidingen over strategie en de marketing mix worden ge llustreerd met voorbeelden uit de praktijk.

Deze editie:
- biedt zowel een kennismaking als een overzicht voor studenten en ondernemers zonder directe economische voorkennis;
- biedt een hoog studierendement door de uitgebreide praktijkvoorbeelden, stappenplannen, checklists en aanvullend materiaal op de website;
- is zowel geschikt voor onderwijs als voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB);
- besteedt uitgebreid aandacht aan internet en nieuwe media.

Dit boek speelt daarnaast in op de inzet van netwerken als onderdeel van de marketingstrategie. Hierbij wordt aandacht besteed aan zowel effectieve inzet van offline en online netwerken. Netwerken wordt, zeker in deze tijd, als een belangrijke succesfactor gezien binnen het ondernemen.

MENINGEN: Het boek ‘Marketingplan voor ondernemers in het MKB’ is een praktisch en helder geschreven boek, ook wanneer je geen economische voorkennis hebt. Een boek met veel voorbeelden, tips, schema’s en checklists die het verhaal verduidelijken. Aan het eind van ieder hoofdstuk worden de begrippen nog eens uitgelegd.
Het neemt je stap voor stap mee bij het maken van een marketingplan, waarbij ruime aandacht is voor marktonderzoek en analyse. Er zijn door het boek heen verwijzingen naar websites waar je de nodige branche-informatie en kengetallen kunt vinden. Het boek helpt je als ondernemer om je doelen, doelgroep, missie en visie in kaart te brengen. Zeker belangrijk bij het maken van keuzes en het uitstippelen van een marketingstrategie passend bij je onderneming en het maken van een ondernemingsplan.
Het leest prettig en is een aanrader voor zowel startende als gevestigde ondernemers in het MKB die aan de slag willen met hun marketing.

Gewicht
0,401 Kg

Uit jaar:
2013

Uitvoering:
Paperback

Uitgever(Label):
Noordhoff. Groningen/Houten

Omslagontwerp (Vormgeving omslag):
G2K=designers, Groningen/Amsterdam

Omslagillustratie:
iStockphoto

Aantal pagina's
203

NUR/NUGI
802 Marketing

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss