Via partner

Denken als een generaal twaalf slimme strategieën van het slagveld , Michiel Janzen

Artikelnummer: 9789461260277
Artikel 6 van 42
€ 15,00 (inclusief btw)
Overzicht

KLIK HIER OM TE BESTELLEN VIA PARTNER

Wil jij ook risico's nemen, knopen doorhakken en moeiteloos collega's en vrienden overtuigen? Kies dan voor de strategieën en tactieken van de generaal, toonbeeld van daadkracht en heldere communicatie.
In dit boek lees je hoe de grote generaals in onmogelijke situaties zegevierden. Lees hoe Hannibal out-of-the-box dacht, Michiel de Ruyter teamspirit kweekte en Napoleon bij Austerlitz dankbaar gebruikmaakte van de fog of war.
Michiel Janzen is strategy director bij GBE communicatie in Den Haag. In 'Denken als een generaal' combineert hij zijn kennis en ervaring in het bedrijfsleven met zijn fascinatie voor militair-strategische operaties.

MENINGEN: De generaals van Jansen weten elke manager te inspireren om te leren doelgericht te denken, om onderweg bruikbare omstandigheden te leren zien, om te weten dat de witte vlag nooit gehesen hoeft te worden: op naar het leiderschapssucces!

Dit boek is een perfecte mix tussen geschiedenis en nu. Zeer vlot geschreven. Leerzaam en leuk. Top!

Een boek wat uniek is in zijn soort en zeer toegankelijk is, ook voor de lezer die niet thuis is in militaire geschiedenis of marketing. De auteur heeft duidelijk zijn huiswerk goed gedaan en weet op een fascinerende, meeslepende wijze weer te geven hoe de grootste leiders van hun tijd een voorbeeld vormen voor hedendaags succesvol ondernemerschap. Op verrassende manieren wordt de brug geslagen tussen militaire strategie en marketing, zonder dat dit op enig moment gekunsteld aandoet. Ook voor mensen zonder commerciële achtergrond een erg interessant werk, met name voor diegenen die in hun werk leiderschap, doorzettingsvermogen of overtuigingskracht willen ontwikkelen met eenzelfde eigenzinnigheid als de grootste generaals uit onze geschiedenis.

Naar mijn idee een boek wat uniek is in zijn soort en zeer toegankelijk is, ook voor de lezer die niet thuis is in militaire geschiedenis of marketing. De auteur heeft duidelijk zijn huiswerk goed gedaan en weet op een fascinerende, meeslepende wijze weer te geven hoe de grootste leiders van hun tijd een voorbeeld vormen voor hedendaags succesvol ondernemerschap. Op verrassende manieren wordt de brug geslagen tussen militaire strategie en marketing, zonder dat dit op enig moment gekunsteld aandoet. Ook voor mensen zonder commerciële achtergrond een erg interessant werk, met name voor diegenen die in hun werk leiderschap, doorzettingsvermogen of overtuigingskracht willen ontwikkelen met eenzelfde eigenzinnigheid als de grootste generaals uit onze geschiedenis.

Gewicht
0,357 Kg

Uit jaar:
2012

Uitvoering:
Paperback

Uitgever(Label):
Haystack, Zaltbommel

Omslagillustratie:
Sergey Banityuk

Omslagfoto: (255 tekens)
achterzijde: Hans Moolenaar (met dank aan Legermuseum Delft)

Vormgeving (Lay-out, Opmaak):
Foxy Design

Aantal pagina's
256 incl. Dankwoord

NUR/NUGI
801 Management algemeen+680 Geschiedenis algemeen

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss