Via partner

Eén fan per dag hoe overtref je de verwachtingen van klanten? , Jos Burgers

Artikelnummer: 9789089653291
Artikel 8 van 42
€ 5,00
Overzicht

KLIK HIER OM TE BESTELLEN VIA PARTNER

Eén fan per dag 1e druk is een boek van Jos Burgers uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789089653291

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij! * Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen. * Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.

MENINGEN: Beetje tegengevallen. Ben grote fan van Jos Burgers. Maar dit boekje geeft te weinig. De centrale boodschap is: maak van de klant een fan, een ambassadeur want dat is je beste reclame. Over die boodschap doet Jos de eerste 70 pagina's van het dunne boekje met 160 kleine bladzijden. Dan pas komt het HOE en dan nog een heleboel waarom dat ook alweer een goed idee is. Veel dik papier, dikke kaft, grote letters en witregels. Had 7,95 moeten kosten. Al met al ben ik juist niet aangenaam verrast, maar teleurgesteld. Jammer Jos.

Duidelijk en makkelijk geschreven met herkenbare voorbeelden en tips om zelf in je bedrijf te gebruiken

Eenzijdig, open deur achtig geschreven. De voorbeelden zijn allemaal van een supermarkt die een bosje bloemen kado doet. Heel erg slecht geschreven. Ik werd er opstandig van.
In een uur uit.
Mijn exemplaar wilde ik eerst gratis weggeven, maar het gaat de oud papierbak in. Ik wil het niet eens kado doen.

Helder en grappig geschreven. Inspirerend

Het is echt een management boek en vooral gericht op winkels

Het is een praktisch en makkelijk leesbaar boek. Het geeft je een goede kijk op verschillende manieren hoe je de verwachtingen van klanten kan overtreffen.

Interessant boek wat met hele simpele voorbeelden heel duidelijke inzichten geeft in het maken van fans

Interessante kijk op zaken doen. Maakt het werk leuker en helpt ook klanten te behouden ipv geld te spenderen aan klantenwerving.

Jos Burgers is een begenadigd spreker en verteller, veel rake waarheden verpakt in prettige humor

Leuk boekje met leuke cases en voorbeelden.

Leuk, en luchtig boek, zonder bombarie of moeilijk taalgebruik.
Een aanrader voor elke marketeer, maar ook voor iedereen die klanttevredenheid op plek één heeft staan.

Praktischer dan dit krijg je het niet vaak en dan ook met een goed gevoel voor humor geschreven. Ja, ik ben fan!

Wat een lekker concreet boekje. Ik ben fan van de aanpak van Jos Burgers omdat ik geloof in zijn manier van marketing. Gewoon je werk heel erg goed doen. In dit boekje stimuleert hij je elke dag nog net een beetje harder te werken en te kijken of je voor één klant iets uitzonderlijks kan doen. Met veel praktische en inspirerende voorbeelden waardoor je het makkelijk kan vertalen naar je eigen praktijk.

Gewicht
0,353 Kg

Uit jaar:
2017-2019

Uitvoering:
Hardcover

Omslagontwerp (Vormgeving omslag):
arjensnijder.design, Loon

Aantal pagina's
159 excl. Dankwoord+Literatuur+Eerder verschenen boeken

NUR/NUGI
801 Management algemeen+802 Marketing

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss