Via partner

Maak je bedrijf meer waard in zes eenvoudige stappen , A. Blokpoel

Artikelnummer: 9789043015851
Artikel 30 van 55
€ 4,00
Overzicht

KLIK HIER OM TE BESTELLEN VIA PARTNER

• Wat is mijn bedrijf op dit moment waard?
• Welk (groei)scenario levert het meest op voor mijn bedrijf?
• Op welk moment kan ik mijn onderneming het best verkopen?
Ondernemers en ondernemers in spe worden regelmatig geconfronteerd met dergelijke bedrijfseconomische vraagstukken. Door op het juiste moment de goede stappen te nemen en de valkuilen te vermijden, maak je de kans aanzienlijk groter dat je bedrijf straks meer waard is dan nu. In Maak je bedrijf meer waard wordt stapsgewijs uiteengezet hoe ondernemers het rendement kunnen vergroten van de tijd, energie en liefde die ze in hun bedrijf stoppen.

'Een goed doortimmerd boek dat op heldere wijze MBA-kennis toegankelijk maakt voor het MKB. Echt iets voor ambitieuze ondernemers.' 
- Rick van der Ploeg, Professor of Economics Oxford University
'Ondernemen is niet alleen aanleg, je kunt het wel degelijk ook leren. Regelmatig bijspijkeren is noodzakelijk. Dit boek helpt daar zeker bij.'
- Hans de Boer, ondernemer, investeerder, (president-)commissaris en ex-voorzitter
van Koninklijke MKB-Nederland
'Een makkelijk leesbaar en inspirerend boek. Confronterend ook, omdat het meteen duidelijk maakt dat "dingen goed doen" niet hetzelfde is als "de goede dingen doen".'
- Mascha Damen, directeur Communicatiewinkel

Annegien Blokpoel is bedrijfseconoom en financieringsexpert. In dit boek maakt zij haar kennis en ervaring vanuit het bankbedrijf, beursgenoteerde bedrijven en het grootbedrijf toegankelijk voor DGA'ers.

MENINGEN: Een toegankelijk boek voor MKB-ondernemers. Dit boek bevat, in een notendop, de basale kennis over organisatiekunde, bedrijfskunde en bedrijfseconomie. Het gaat over communicatie, strategie, organisatie, marketing, identiteit en financien. Het eenvoudige taalgebruik, de praktijkvoorbeelden, de toetsen en de cases maken het boek toegankelijk en begrijpelijk voor de doelgroep. Het boek laat de samenhang zien tussen de financiele waarde van de onderneming (harde kant van de waardering) en de emotionele, zachte kant van waarde en waardering. Dit boek is bruikbaar bij opstart, groei, doorgroei en verkoop, maar ook bij de aankoop van ondernemingen. De schrijfster is econome en bedrijfskundige die haar kennis en ervaring vanuit grote ondernemingen wil vertalen en toepassen op kleine ondernemingen. Greet Kooistra

Gewicht
0,314 Kg

Uit jaar:
2008

Uitvoering:
Paperback

Uitgever(Label):
pearson Education

Omslagontwerp (Vormgeving omslag):
Studio Jan de Boer, Amsterdam

Auteursfoto (Portretfoto):
Jan Willem Steenmeijer, Amsterdam

Vormgeving (Lay-out, Opmaak):
Sander Pinkse Boekproductie, Amsterdam

Tekeningen van:
Iconen: Dimitri Versteegen, Brandvast, Amsterdam

Aantal pagina's
206

NUR/NUGI
801 Management algemeen

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss