Via partner
Business bibliotheek - Customer experience in de praktijk klantervaring als spil van uw bedrijf , Manfred van Gurchom
Artikelnummer: 9789047007081 OverzichtKLIK HIER om te bestellen via partner
Business bibliotheek - Customer experience in de praktijk 1e druk is een boek van Manfred van Gurchom uitgegeven bij Business Contact. ISBN 9789047007081
'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.
MENINGEN: Toegankelijk, Praktisch toepasbaar, Heldere uitleg, Inspirerend.
Gewicht
0,278 Kg
Uit jaar:
2014
Aantal pagina's
223