Via partner

Power brands zeven onwrikbare principes van het nieuwe merk denken , Marc Oosterhout

Artikelnummer: 9789088030345
Artikel 38 van 55
€ 7,00
Overzicht

KLIK HIER om te bestellen via partner 

Power brands 1e druk is een boek van Marc Oosterhout uitgegeven bij Schuyt Nederland. ISBN 9789088030345 

H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. De nieuwe norm in marketing. Massclusivity is hun grote kracht. Ze bieden exclusiviteit aan iedereen. In dit boek legt Marc Oosterhout op een aantrekkelijk vernieuwende manier uit hoe massclusivity deze merken groot maakt. Aan de hand van veel herkenbare voorbeelden presenteert de auteur de zeven onwrikbare principes van dit nieuwe merkdenken. 

Bas Haring, Margriet Sitskoorn, Ap Dijksterhuis, Victor Lamme en anderen gaven hun kritische wetenschappelijke commentaar. Het leverde een praktisch en vakinhoudelijk overtuigend boek op. Een bron van inspiratie om zelf een Power Brand te worden. Of zoals Monique Opdam, voormalig communicatiedirecteur van de Postbank het zei: In het boek Power Brands schrijft Marc Oosterhout als de Nigella Lawson van het merkdenken. Een aantrekkelijke schrijfstijl levert een toegankelijk boek vol inspiratie en merkrecepten. Je krijgt gelijk zin om met dit merk-doe-boek aan de slag te gaan. 

MENINGEN: Echt een nuttig boek, goede insights, right on the spot. De schrijvers werken beiden bij reclamebureau N=5. Zij zijn gefascineerd door de kracht van Powerbrands. In deze categorie horen bijvoorbeeld H&M, Starbucks, Nespresso en IKEA. Powerbrands worden gekenmerkt doordat zij grotendeels voldoen aan zeven door de auteurs benoemde principes. Deze worden per hoofdstuk behandeld: massclusivity (exclusief voor iedereen), de combinatie van onverenigbare werelden (exclusiviteit en toegankelijkheid voor iedereen), het conflict tussen die schijnbaar onverenigbare kenmerken, de 'magische missie', een keiharde unieke verkooppropositie, een verhaal, verbeelding. De uitwerking van de theorie is gedegen waarbij ook externen hebben meegekeken. De stellingname is boeiend en de voorbeelden verduidelijken de theorie. Een helder betoog dat een goede basis voor discussie vormt. Mooi uitgevoerd met een verzorgde lay-out en talrijke illustraties in kleur. Studieboek voor studenten op hbo- en wo-niveau en geïnteresseerde anderen.

Drs. D.A. Bloemendaal

Echt een nuttig boek, goede insights, right on the spot

Gewicht
0,45 Kg

Uit jaar:
2013

Uitvoering:
Paperback

Aantal pagina's
238

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss